Otse põhisisu juurde

Sevilla, Nerja, Córdoba ja natuke elust-olust.

 Hola-hola!

Samal ajal kui tundub, et ka Eestisse on suvi jõudnud, naudin mina juba ammu sooja suve - meil näitab termomeeter siin tihti üle 30 kraadi. Kool hakkab vaikselt läbi saama ja täpselt kuu aega ongi mul siin veel jäänud. Kooliga on hetkel nii, et osad ained on meil juba lõppenud ning asju jääb järjest vähemaks, seega kooli ma enam nii palju ei satugi. Selle eest on aga koroonapiirangud palju leevenenud ning mul on rohkem aega ja võimalust ringi käia ning Hispaaniat uudistada

Oleme vahepeal käinud Sevillas, Nerjas ja Córdobas. Ilmad on soojad ja päikesepaistelised ning seega vägagi sobivad ringi sõitmiseks. 

SEVILLA

Juba pea kolm nädalat tagasi käisime Sevillas, Andaluusia pealinnas . Minu  reisiseltskonnaks on ikka jätkuvalt mu siinsed sõbrannad (kes on ka vahetusõpilased). Tahtsime juba ammu Sevillasse minna, kuid varem polnud see piirangute tõttu võimalik. Nüüd aga käisime ära.  

Otsustasime Sevillasse minna koos nö tuuriga, kus oli giid ning reisiseltskonnaks teised Málagas olevad vahetusõpilased erinevate programmidega. Seltskond oli super ja ka giid oli hea. 

Catedral de Sevilla 




Plaza de España ehk Hispaania väljak, kus on filmitud nt Star Warsi filmi.



Alcazar de Sevilla (kuninga palee), kus on filmitud "Game of thrones" ning see on ka  Hispaania kuningapere üks ametlikest residentsidest juba viimased 700 aastat.




Kuningapalee hoov                                    Kuningapalee seest  


Setas de Sevilla ehk Sevilla seened, mis on põhimõtteliselt nagu suur vaateplatvorm.



NERJA

Mul vist ei jätku sõnu kirjeldamaks kui ilus on Nerja. See armas väike linnake asub ainult 1h autosõidu kaugusel Málagast. Seal on pisike ilus vanalinna osa ja imelised rannad. Ma julgen öelda, et see on üks ilusamaid kohti, kus ma käinud olen. Ma pole kunagi varem näinud nii selget sinist puhast vett. Meie veetsimegi enamuse oma päevast rannas ning hiljem jalutasime linnas ringi. 

Meil on plaan veel enne kojutulekut uuesti Nerjasse minna, et osaleda ka kajakimatkal. 


 



 
 

CÓRDOBA

Córdoba ausalt öeldes mulle mingit väga erilist muljet ei jätnud. Vanalinna osa oli paljuski sarnane Marbella omaga. Üldiselt tundus Córdoba mulle kuidagi rohelisema linnana, kuid eks ta ole ka tunduvalt väiksem linn kui nt Málaga.  Samas oli meie päev Córdobas tore, külastasime erinevaid kohti ning jäime lõpp-kokkuvõttes rahule. 

Córdoba tänavad

  

Mošee-katedraal 



Alcazar de los Reyes Cristioanos

 

See nädalavahetus tuleb meil veidi teistmoodi kui tavaliselt. Nimelt homme õhtul hilja hakkame me Portugali poole sõitma, et reede homikuks Lissabonis olla ning seal nädalavahetus veeta. 





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen õnnelikult kohal!

Hei-hei! Eile õhtul kell 17. 30 jõudsime me lõpuks Hispaania pinnale. Meile tulid vastu kaks vastuvõtva organisatsiooni esindajat ning me läksime lähedalolevasse kohvikusse ja rääkisime veidi juttu. Nemad rääkisid meiega kohe hispaania keeles ja kuna ma sain osadest asjadest aru, mida nad küsisid ja millele ma ka midagi siis vastasin, eeldasid nad kohe mult piisavat hispaania keele oskust, et veidi pikemat vestlust pidada. Olin natuke hädas, kuid sain hakkama. Me ootasime ära veel kaks vahetusõpilast, kes saabusid Itaaliast ja siis panime oma 100 asja autosse ning meid viidi peredesse. Aaa, ja siinkohal peaksin teile mainima ühte pisikest asja, et ma sain siiski kohe oma õige pere juurde tulla (sain selle info alles lennujaamas ja ma olin sellepärast teve päeva pabistanud). Nad olid saanud testid teha ning kõik olid negatiivsed ja seega oleks võinud minu taumeerimine tegelikult ära jääda. 😉 Ma siis tutvustan teile, kes te veel ei tea, oma peret ka. Mul on hostema Ione, kes on tegeliku

Semana santa ja vaheaeg!

 Hei!  Esimese asjana räägin ära, et ma vahetasin peret. Tegelikult juba kuu aega tagasi. Nüüd on mul ainult hostema Helena, kes on pärit Tšehhist, kuid on juba 17 aastat Hispaanias elanud. Mul on hea meel, et pärast pikka ootamist ja närvide kulu olen lõpuks kohas, kus mul on päriselt hea olla.  Ma saan Helenaga väga hästi läbi ning kõik sujub. Ma tunnen ennast siin koduselt ja kõik on super. Teiseks, teid kindlasti huvitab, kuidas on olukord Málagas seoses koroonaga. Saan öelda, et praegu on siin peaaegu normaalne elu. Kõik kohad on avatud ning seda oma tavapäraste lahtioleku aegade järgi. Ainukesed piirangud on hetkel, et maksimum 6 inimest võib korraga koos olla ja alates kell 23.00 ei tohi enam tänaval liikuda. Lisaks jätkuvalt ka maskikandmise kohustus igal pool (kuid sellega olen juba nii harjunud, et enam ei häirigi).   Meil oli vaheaeg, kuna olid lihavõtted ja semana santa, mis on hispaanlastele väga olulised. Kogu nädala jooksul olid kirikute uste taga pikad järjekorrad, et m

Universum saatis mulle "jõulukingituse"!

Buenas!   Nimelt varastati mul 23. detsembril ära käekott koos rahakoti ja kõige muuga. Me istusime Estepankaga (vahetusõpilane Tšehhist) restorani väliterrassil ja mingi hetk tuli meie juurde üks vanem mees ja pakkus jälle mingeid asju müüa. Mu kott oli mu kõrval tooli peal ja tool laua all. Ma ei osanud midagi kahtlustada, sest siin on nii tavaline, et käiakse ja pakutakse kas mingeid asju või loteriipileteid vms müüa. Seega ma ei teinud sellest suuremat numbrit. Kui ma nüüd tagasi mõtlen, siis see mees oli kuidagi kaua küll meie laua kohal ja eks ta siis sel ajal mu koti võttiski. Ma ei pannud seda kohe tähele ka, sest mul polnud midagi kotist vaja vahepeal. Märkasin, et kotti pole alles siis, kui tahtsime maksma hakata. Sel hetkel oli paanika päris suur. Mul olid ju dokumendid, pangakaart ja kõik muud asjad rahakotis ja lisaks veel 40 eurot sularaha ka. Jumal tänatud, et mul on väikestviisi "nutisõltuvus" ja mu telefon oli laua peal. Oleks see ka veel kotis olnud, oleks i