Otse põhisisu juurde

Universum saatis mulle "jõulukingituse"!

Buenas! 

 Nimelt varastati mul 23. detsembril ära käekott koos rahakoti ja kõige muuga. Me istusime Estepankaga (vahetusõpilane Tšehhist) restorani väliterrassil ja mingi hetk tuli meie juurde üks vanem mees ja pakkus jälle mingeid asju müüa. Mu kott oli mu kõrval tooli peal ja tool laua all. Ma ei osanud midagi kahtlustada, sest siin on nii tavaline, et käiakse ja pakutakse kas mingeid asju või loteriipileteid vms müüa. Seega ma ei teinud sellest suuremat numbrit. Kui ma nüüd tagasi mõtlen, siis see mees oli kuidagi kaua küll meie laua kohal ja eks ta siis sel ajal mu koti võttiski. Ma ei pannud seda kohe tähele ka, sest mul polnud midagi kotist vaja vahepeal. Märkasin, et kotti pole alles siis, kui tahtsime maksma hakata. Sel hetkel oli paanika päris suur. Mul olid ju dokumendid, pangakaart ja kõik muud asjad rahakotis ja lisaks veel 40 eurot sularaha ka. Jumal tänatud, et mul on väikestviisi "nutisõltuvus" ja mu telefon oli laua peal. Oleks see ka veel kotis olnud, oleks ikka väga suur jama olnud. Mul on kotist ja rahakotist kahju, mulle nii meeldisid need ja koti ma just ostsin uue alles. 😔
Meil oli tore ja abivalmis teenindaja, ta vaatas kohe üle turvakaamera lindistuse, aga no ilmselgelt sealt nägu näha ei olnud ja ega selle näoga ka midagi teha poleks olnud. 
 Helistasin oma siinsele koordinaatorile ja ta ütles, et mul oleks mõistlik ikkagi avaldus politseisse teha.
See oli aga juba omaette kogemus. Kõigepealt läksime koos Lucyga kõige lähimasse jaoskonda, aga see oli  policía local ehk siis kohalik politsei nö, nemad midagi teha ei saanud ja sealt saadeti meid edasi policía nacional jaoskonda, mis on siis nagu kõige kõrgem nendest kõigist (guadia civil, policía local ja policía nacional),
Sellise ukse taga ma siis ootasin

Jõudsime koheale, ootasime natuke aega ja siis kutsuti meid sisse, Lucy saadeti kohe ära ja ma pidin ise hakkama seletama seal. Mainin muidugi ka sellise väikese asja, et ega inglise keelt keegi seal ju ilmselgelt ei rääkinud. Ma küsisin kas ma võiksin sõbrale helistada , kes räägib nii inglise kui ka hispaania keelt, et ta saaks tõlkida mulle neid asju, aga mulle öeldi ei. Alguses proovisin kuidagi oma hispaania keelega hakkama saada ja no eks ma midagi ikka sain aru ka aga mitte nüüd üleliia palju. Seega me lihtsalt kasutasime google translate'i , ega see ka eriti edukas polnud, aga midagi saime räägitud. 
Ühesõnaga see politseinik pani asjad kirja, mis seal kotis oli ja oligi kõik. Panin umbes 10 lehele allkirjad, enne seda mult muidugi küsiti, et kas ma soovin neid lugeda, ma siis ikka lugesin, aga no aru ei saanud eriti. Eks see käik ju mõttetu oli, sest ega nad ju mulle neid asju tagasi ei too ja seda meest otsima ei hakka. Ilmselgelt polnud ma sel päeval ei esimene ega ka viimane, kellelt midagi niimoodi ära varastati. Aga noh võib ju loota, et see mees võttis lihtsalt raha ära ja viskas mu koti kuskile prügikasti ja keegi ehk leiab dokumendid ning viib politseisse vms, aga olgem ausad, et ka see võimalus on imepisike. Ma ei ela ju praegu väikelinnas nagu Kuressaare, vaid ikka oluliselt suuremas linnas. 
Polnud just parim üllatus enne jõule, aga olen jälle kogemuse võrra rikkam. Õnneks olid need lihtsalt asjad. 

P.S jõulupostitus on ka valmimisel. 

Ilusat vana-aasta lõppu kõigile!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen õnnelikult kohal!

Hei-hei! Eile õhtul kell 17. 30 jõudsime me lõpuks Hispaania pinnale. Meile tulid vastu kaks vastuvõtva organisatsiooni esindajat ning me läksime lähedalolevasse kohvikusse ja rääkisime veidi juttu. Nemad rääkisid meiega kohe hispaania keeles ja kuna ma sain osadest asjadest aru, mida nad küsisid ja millele ma ka midagi siis vastasin, eeldasid nad kohe mult piisavat hispaania keele oskust, et veidi pikemat vestlust pidada. Olin natuke hädas, kuid sain hakkama. Me ootasime ära veel kaks vahetusõpilast, kes saabusid Itaaliast ja siis panime oma 100 asja autosse ning meid viidi peredesse. Aaa, ja siinkohal peaksin teile mainima ühte pisikest asja, et ma sain siiski kohe oma õige pere juurde tulla (sain selle info alles lennujaamas ja ma olin sellepärast teve päeva pabistanud). Nad olid saanud testid teha ning kõik olid negatiivsed ja seega oleks võinud minu taumeerimine tegelikult ära jääda. 😉 Ma siis tutvustan teile, kes te veel ei tea, oma peret ka. Mul on hostema Ione, kes on tegeliku

Semana santa ja vaheaeg!

 Hei!  Esimese asjana räägin ära, et ma vahetasin peret. Tegelikult juba kuu aega tagasi. Nüüd on mul ainult hostema Helena, kes on pärit Tšehhist, kuid on juba 17 aastat Hispaanias elanud. Mul on hea meel, et pärast pikka ootamist ja närvide kulu olen lõpuks kohas, kus mul on päriselt hea olla.  Ma saan Helenaga väga hästi läbi ning kõik sujub. Ma tunnen ennast siin koduselt ja kõik on super. Teiseks, teid kindlasti huvitab, kuidas on olukord Málagas seoses koroonaga. Saan öelda, et praegu on siin peaaegu normaalne elu. Kõik kohad on avatud ning seda oma tavapäraste lahtioleku aegade järgi. Ainukesed piirangud on hetkel, et maksimum 6 inimest võib korraga koos olla ja alates kell 23.00 ei tohi enam tänaval liikuda. Lisaks jätkuvalt ka maskikandmise kohustus igal pool (kuid sellega olen juba nii harjunud, et enam ei häirigi).   Meil oli vaheaeg, kuna olid lihavõtted ja semana santa, mis on hispaanlastele väga olulised. Kogu nädala jooksul olid kirikute uste taga pikad järjekorrad, et m