Otse põhisisu juurde

Semana santa ja vaheaeg!

 Hei! 

Esimese asjana räägin ära, et ma vahetasin peret. Tegelikult juba kuu aega tagasi. Nüüd on mul ainult hostema Helena, kes on pärit Tšehhist, kuid on juba 17 aastat Hispaanias elanud. Mul on hea meel, et pärast pikka ootamist ja närvide kulu olen lõpuks kohas, kus mul on päriselt hea olla.  Ma saan Helenaga väga hästi läbi ning kõik sujub. Ma tunnen ennast siin koduselt ja kõik on super.

Teiseks, teid kindlasti huvitab, kuidas on olukord Málagas seoses koroonaga. Saan öelda, et praegu on siin peaaegu normaalne elu. Kõik kohad on avatud ning seda oma tavapäraste lahtioleku aegade järgi. Ainukesed piirangud on hetkel, et maksimum 6 inimest võib korraga koos olla ja alates kell 23.00 ei tohi enam tänaval liikuda. Lisaks jätkuvalt ka maskikandmise kohustus igal pool (kuid sellega olen juba nii harjunud, et enam ei häirigi). 

 Meil oli vaheaeg, kuna olid lihavõtted ja semana santa, mis on hispaanlastele väga olulised. Kogu nädala jooksul olid kirikute uste taga pikad järjekorrad, et minna ja palvetada neitsi ja jumala kujude ees, mida sel nädalal ekstra eksponeeritakse ja kaunistatakse. Tavapäraselt on semana santa ajal alati suured rongkäigud ja pidustused ning pool linna on kinni, kuid tulenevalt koroonast ei ole see nüüd juba viimasel kahel aastal võimalik olnud. Selle eest käisime aga koos teiste vahetusõpilastega vaatamas tronosid, mida tavaliselt rongkäikudes kantakse. Mainin ära, et üks trono kaalub keskmiselt 600-700 kg ja vastavalt kaalule kannab neid teatud arv mehi.

Lisan siia ühe video lingi, et saaksite natukene rohkem aimu. 

https://www.youtube.com/watch?v=Vk3uxwLV7M0 


 


El trono

Juba ammu enne vaheaega olid meil teiste vahetusõpilastega plaanid tehtud, kuhu me kindlasti minna tahame. Ütlen etteruttavalt ära, et kõik me teha ei jõudnud, mida tahtsime. Vahepeal oli meil calima ehk siis Aafrika tolm ja seega oli ilm udune ja kole ning otsustasime osad plaanid edasi lükata kuniks calima läbi on. Koos calimaga sai ka vaheaeg kahjuks läbi, seega osad plaanid lükkusid veelkord edasi. 

Viimasel päeval enne vaheaega ma kooli ei länud ja me läksime koos Helena, Stepanka (vahetusõpilane Tšehhist) ja Marielliga (kaaskannataja Eestist) hoopis Ardalesesse Caminito del Reyle, mis on umbes 1h autosõidu kaugusel Málagast. 

 Ilm oli üsnagi hea ja vaated kaunid. Tänu koroonale oli rahvast vähe (kellaajaliselt gruppide kaupa lasti inimesi rajale) ning seega oli vabalt ruumi, et pilte teha ja niisama nautida. 


 


Jõudsime ära käia ka kõrvallinnas Rincón de la Victorias (u 20 km Málagast) ning külastasime Cueva del Tesorot (tõlkes aardekoobas), mis on ainsad omalaadsed merelist päritolu koopad Euroopas. 



Juba ammusest ajast oli meil plaan minna mõne mäe otsa ning nüüd sai see lõpuks tehtud. Taaskord viis meie tee Rincón de la Victoriasse ning meie väljavalituks sai mägi (noh eestlase jaoks mägi...) nimega San Antón. Ilm oli ilus ja soe, seega ülesse ronimine oli pehmelt öeldes ebameeldiv. Esiteks tuli meil alustuseks  üsna püstloodis mööda tavalisi teid üles ronida ning kui me selle mäeni jõudsime, siis oh üllatust, mingeid käiguradu seal ei olnud, lähed lihtsalt sealt kust tahad. Lisaks kõigele hakkasid mul ka jalatsid hõõruma nagu mul oleks veel liiga kerge olnud. 😑 Kõigest hoolimata jõudsime siiski 320m kõrgusele ja tagasi alla ka.



Käisime lõpuks ära ka Marbellas. Marbellas on kaks osa- nö vanem ja minu meelest ilusam osa, mis meenutab veidike Kreekat ja teine osa, kus on poed, kontorid jms. Pildid ongi pärit selles vanemast osast. 






Eksklusiivne prügikasti kollektsioon Marbellast




Viimasel vaheaja päeval käisime päikeseloojangu paadisõidul. Kahjuks nagu juba öeldud, oli calima ja ega see päikeseloojang nüüd lummavalt kaunis ei olnud, kuid kõigest hoolimata oli meil siiski tore.







Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Olen õnnelikult kohal!

Hei-hei! Eile õhtul kell 17. 30 jõudsime me lõpuks Hispaania pinnale. Meile tulid vastu kaks vastuvõtva organisatsiooni esindajat ning me läksime lähedalolevasse kohvikusse ja rääkisime veidi juttu. Nemad rääkisid meiega kohe hispaania keeles ja kuna ma sain osadest asjadest aru, mida nad küsisid ja millele ma ka midagi siis vastasin, eeldasid nad kohe mult piisavat hispaania keele oskust, et veidi pikemat vestlust pidada. Olin natuke hädas, kuid sain hakkama. Me ootasime ära veel kaks vahetusõpilast, kes saabusid Itaaliast ja siis panime oma 100 asja autosse ning meid viidi peredesse. Aaa, ja siinkohal peaksin teile mainima ühte pisikest asja, et ma sain siiski kohe oma õige pere juurde tulla (sain selle info alles lennujaamas ja ma olin sellepärast teve päeva pabistanud). Nad olid saanud testid teha ning kõik olid negatiivsed ja seega oleks võinud minu taumeerimine tegelikult ära jääda. 😉 Ma siis tutvustan teile, kes te veel ei tea, oma peret ka. Mul on hostema Ione, kes on tegeliku

Universum saatis mulle "jõulukingituse"!

Buenas!   Nimelt varastati mul 23. detsembril ära käekott koos rahakoti ja kõige muuga. Me istusime Estepankaga (vahetusõpilane Tšehhist) restorani väliterrassil ja mingi hetk tuli meie juurde üks vanem mees ja pakkus jälle mingeid asju müüa. Mu kott oli mu kõrval tooli peal ja tool laua all. Ma ei osanud midagi kahtlustada, sest siin on nii tavaline, et käiakse ja pakutakse kas mingeid asju või loteriipileteid vms müüa. Seega ma ei teinud sellest suuremat numbrit. Kui ma nüüd tagasi mõtlen, siis see mees oli kuidagi kaua küll meie laua kohal ja eks ta siis sel ajal mu koti võttiski. Ma ei pannud seda kohe tähele ka, sest mul polnud midagi kotist vaja vahepeal. Märkasin, et kotti pole alles siis, kui tahtsime maksma hakata. Sel hetkel oli paanika päris suur. Mul olid ju dokumendid, pangakaart ja kõik muud asjad rahakotis ja lisaks veel 40 eurot sularaha ka. Jumal tänatud, et mul on väikestviisi "nutisõltuvus" ja mu telefon oli laua peal. Oleks see ka veel kotis olnud, oleks i